Slut på det roliga. Början på något nytt?

Dom säger att det inte kommer något ont som inte har något gott med sig.
Hoppas det stämmer.
Jag försöker intala mig det åtminstonde.

Sista dagen i skolan var idag.
Det var jobbigt.
Kändes ganska okej till en början.
Sedan så kom de hemska känlsorna.
Och en del tårar med det.
Desto mer när jag kom hem...

De här 10 månaderna har varit de bästa i mitt liv. Har träffat så underbara människor.
Som Malin sa, så har man fått lite av en andra familj.
Och jag kommer sakna er så otroligt mycket.
Vet inte riktigt hur det här ska gå.
Ni betyder så mycket för mig.
Det hoppas jag ni vet.
<3 <3 <3 

Vi hade lite egen hårvård idag.
Det var jag och Malin.
Anna var också där men hon fick håret fixat av Sara från 2.an.
Det blev skit snyggt. Hon gjorde en kortfestfrisyr på henne.

Jag klippte av mig håret.
Malin färgade håret härligt bubbelgums-rosa och fick en as snygg pottfrilla,
Hon är ju så snygg i allt. Malin, älskling!!!!
Ni måste nästan se. Glömde ta en bild, det blev så bråttom på slutet.
Men vi ska ses på onsdag så då kan jag knäppa lite kort.

Jag kommer sakna er alla.
Tack för en underbar tid tillsammans med er.
Är så glad för allt.

Nu börjar verkligheten.
På måndag.
Man kan ju undra hur det ska gå?
Bra får man hoppas =)

Ha det bra

Kram

Kommentarer
Postat av: malin g

hallå vännen jag börjar grina nu igen när jag läser det du har skrivit snyft ett liv utan er det finns inte....kram malin

2009-05-29 @ 22:47:37
Postat av: Majsans syster

Tycker du är duktig syster! :) Grattis till examen!



Vill "låna" lite bilder från helgen om du har några snygga?



Hoppas ni mår bra, förstår om ni är lite "chockade" efter branden.



Puss

2009-05-31 @ 20:53:18
URL: http://madeleinos.blogg.se/
Postat av: Sis

Uppdatera kvinna!!!

2009-06-04 @ 21:57:52
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0