PAAAANIC!

Ja.
Nu är det sista veckan i skolan.
OMG!
- Det kommer bli bra, det kommer bli bra, det kommer bli bra....

Har haft kunder idag med Tom-the-man.
Det var roligt. Det var länge sedan vi hade honom.
Och snart blir det ingen mer lektion. :(
OMG!

Idag är det en högtidsdag.
Jag och Mattias firar 5 år tillsammans.
Känns såklart super bra.
Men läskigt vad tiden går fort.
Jag älskar dig, baby!
Du är bäst! <3


Har köpt kastanjevatten idag.
Har hört att det ska vara bättre än BUS.
Inte lukta illa och inga fläckar.
Men det verkar krångligare.
Ska testa.
Köpte även en vanlig BUS.
Åhléns egna.
Den får duga till mig!

Vet du hur man applicerar kastanjevatten fär bästa resultat?
Tacksam för tips!

Ha den toppen kväll och natt!

Hörs senare!

Puss / Majsan 

Kommentarer
Postat av: malin g

majsan hjälp är det verkligen sista veckan, hur ska det gå utan min andra familj som jag fått under det sista året nej jag vill inte men ändå vill jag ut och jobba kommer att sakna dig/er så mycket kram malin

2009-05-27 @ 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0