Min Galna Familj!

Ja. Jag måste ju visa den riktiga sidan av mina crazy (men helt underbara) familymembers.
Hoho.
They are so gonna kill me...
But that I´ll take.

Här kommer dom. Titta och njut.



       
Da Papi


     VS     &  
( Visst är det ganska likt?!)



   Da Mami

       VS  


Da Sistah   ( tro mig. Här finns det mycket att visa)

   VS   

 &     &      

.... and there´s a lot more.  



                            
                                                                   
Da Boyfriend


 VS  &

 Okej okej. Jag vet att ingen av dom här tre bilderna är normala me... Men det är just därför jag älskar honom.




Jag inser också att jag måste vara så schysst och jämna ut med lite bilder på MITT rätta jag.
Det vill säga MAJSAN!



       .... mer får ni inte se...




Da Geek. ( Också kallad Henrik P).

 VS     &    




... Nej Henrik du kan inte hata mig efter att jag lagt ut dom här bilderna. För jag tänkte lägga ut bilderna på Toga-Henrik. Jag hade en omröstning här hemma. Matte röstade för att jag skulle lägga ut dom bilderna. Men...jag är ju så snäll.. Eller hur då?..... ;)  


Jag är så grym... mohaha.

Nu har jag varit nog elak idag.









Kommentarer
Postat av: Maddo

Tack syster! Det där gjorde du bra! :P

2009-05-09 @ 07:20:06
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0