Lite shopping.

 Jag och Matte skulle åka och handla lite mat.
Men det slutade med lite annat också.
KappAhl ligger bredvid mataffären.
Jag ville gå in där en sväng ock kika.
Det slutade med att vi båda hittade något vi gillade.
Det inhandlades lite basplagg åt oss båda.


Mattes inköp



Kappahl
Tröja: 159 :-
Linne: 149:-







Min snygging. <3


Majsans inköp



KappAhl
Toppar: 99 kr/st.










Dessa tröjor kommer att bli väl använda. Har känt länge att jag behövt lite bastoppar.
Det kan man aldrig få för många av.
Går ju att variera med olika accesoarer.
Kanske en snygg scarf?



Hittade lite snygga accesoarer på Kappahl.se

Tror att den här blomman skulle vara snygg på till min svarta tröja.



Äääälskar detta armband.




Otroligt söta scarfs också.






Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Sis

Vad du är fin syster! Vill snart komma och hälsa på er! KRAM

2009-05-10 @ 19:20:48
Postat av: Anna-Lena

älskar din a byxor! vart har du köpt de??

2009-05-20 @ 14:50:58
URL: http://varjedagraknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0