FC-prov...

Eller "lilla gesällen" kan vi väl kalla det.
Det är det som denna tisdag handlat om
Hemska dag.
Elller ja.
Jag har faktiskt tänkt att jag gör mitt bästa, det bästa jag kan just nu.
Och så försöker jag tänka att jag ska vara nöjd med det.
Men jag känner mig själv.
Jag känner den här fröken väldigt väl.
Jag kommer inte bli nöjd vad jag än får för "betyg".
Sådan är jag.
Det kan vara ganska tufft ibland att leva upp till mina egna krav.
speciellt när man inte når upp till dom.
Vilket händer ganska ofta nu för tiden.
Hm.
Jag ska försöka ändra på mig.
Urdumt att ha för höga krav på sig själv.
Jag vet ju att jag alltid gör mitt bästa.
Det bästa jag kan just då.
Just den dagen, den veckan, den månaden,
Det var en klok person som talade om det för mig.

Idag har jaf bara gjort två moment.
Klassisk herrklippning och Kort festfrisyr.
Det kändes sådär.
Men festfrisyrer blev över förväntan.
Sen så vet jag ju inte vad lärarna tyckte.
Imorgon väntar ytterligare moment.
Slingteknik, långhårsuppsättning,
gråhårsfärgning och fri damklippning.

Hoppas det går bra.
Lycka till till mig själv och mina klasskamrater.

Vi får inte veta resultaten förän på torsdag.
Pirrigt.

Jag klippte Lotta idag också.
Vi stannade kvar på skolan efter att jag var klar med kortfest på henne.
Det blev så snyggt med den nya frillan. Men det är ju inte så svårt att göra något snyggt på en så snygg tjej.
Tack för att du följde mig till skolan. Du är bäst!

Är hemma nu hos Familjen Stöa/Persson i Falun.
Ska sova här i natt så det innebär att min pojkvän har FF ikväll.
Flickvänsfritt alltså ;)

Har precis varit ut på en super kort promenad med Madde och Henriks
numera livrädda hund. Hon vill inte gå på promenad.
Sätter sig ner och vägrar gå. Det är verkligen inte likt Tipi.
Hon brukar älska promenader. Dom vet inte varför hon blivit så rädd.
Konstigt.
Och väldigt tråkigt.


Nu ska jag gå och glo på lite tv och vara lite allmänt lat.

Puss på er så hörs vi!
/Majsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0