Det blev Åhlens.

Ja. Det blev som jag ville =)
Min ide var ju genial.
Som alltid.
Hehe.

Men. I min ide ingick ingen verklig shopping.
Utan bara prova.
INTE köpa.

Vad tror du jag gjorde?

Jo. Jag köpte.

Mitt fynd:



Köpta på rea på Åhlens. Barnavdelningen ; )

Det var färgen som övertalade mig.
- Köp mig. Du älskar ju blått, Majsan. Kom igen nu.
- Nej jag ska inte handla. Bara prova.
- Majsan. Du kommer aldrig hitta ett par byxor som mig igen. Och inte så billigt.
- Men.....JAJA. Du vinner, blåbyxan.
- Det visste jag väl, Majsan.

Men dom var faktiskt alldeles för billiga.
Det var det och såklart den ursnygga färgen som gjorde det.
Egentligen tyckte jag inte att dom satt snyggt. Man va fan.
Man kan ju inte få allt.
Eller?


Matte har bjussat på några sköna moves idag.
Bland annat:

1. Klacksparken.


2. "Jag är visst världens starkaste pojke"

 

3. "Vems finger i mitt öra?"


" Jaha det var mitt eget, hoppsan."



Dagens outfit:



Klänning: Kappahl (fick den av Lotta i fredags)
Byxor: Åhlens


Imorgon är det praktik.
Ska vara på salongen där jag börjar jobba om några få veckor.
Jag känner en hemsk känsla i magen.
Jag är nervös.
Undra varför?
Jag har ju varit där förut.
Men då var det inte på allvar.
Det är det ju nu.
Tänk om dom inte gillar mig.
"Idiot. Då skulle dom väl inte vilja att du började jobba där".
Nej det är i och för sig sant.
Men tänk om...
"Sluta tramsa. Det är så typiskt dig att vara så fjantig".
Jaja. Jag ska försöka sluta.
Men jag vet att jag kommer vara jätte nervös imorgon.


Nu ska jag sova.

Puss och Kram

/ Majsan













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0