Sorry ALLA mina fans ;)

Skojade bara... : )

Har bara inte uppdaterat på vääädligt länge nu.
Det är bara för att jag känt mig som en mosig banan när jag kommit hem från jobbet på kvällen.
Dom kör hårt med mig =)
Nej då, det är alldeles lagom mycket kunder. Det är ju bara det att det är ovant.
Jag trivs verkligen som fisken i vattnet.
Dom är urgulliga mot mig på salongen.

Det har ju hänt en del sen jag skrev sist.

Bland annat har det varit midsommar.  Den firade vi i Garsås.
Lite pics.
Varsågoda.

    
Moi
 
                     Madde?                                                Matte?


Snärtan


Söta syrran hade gjort iordning en meny. Jätte snyggt.


Middag med dom närmaste


Micka och Patrik


Röj i Gas Bistugu


Så har det hänt nått jätte roligt.
Mattes bror Jonny och hans sambo Ewa har fått en liten tjej-bebis.



Såhär glada var de nyblivna farbröderna och farfarn =)


Haha Benny. Farfar. Hur känns det egentligen att du blivit farfar?
Det låter som om man är väldigt gammal då tycker jag = ) HIHI.

GRATTIS JONNY OCH EWA TILL LILL-TJEJEN.
Ser ut att vara världens sötaste bebis.
Det har ni gjort bra =)
Nu kan ni känna att ni åtminstånde lyckats med en sak i era liv. hohoh....hahaha....hihihi....




Matte är helt överlycklig över sin nya roll som farbror =)


Vi var till Orsa i lördags när EMD och woodpjucks skulle spela. Vi såg inget av banden men vi var iaf in på festivalområdet efter det.
Lite pics från det också.

Vad tycker ni om min nya asfina sjal. Den är från JC i falun.


Vi träffade Tomas "da man". Mattes förra chef.


Grabbsen.


Super glad Marie.



SNAAAART är det Britney. Typ bara tre veckor kvar. =) WEEEEI.

See you! puss puss

Kommentarer
Postat av: Sis

Ååå, äntligen lite nytt att läsa!

Längtar också till vi drar till storstan, du & jag syster! :) Miss U.



Puss

2009-06-27 @ 23:30:47
URL: http://madeleinos.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Henrik ser riktigt glad ut när hansitter vid bordet :)

2009-07-16 @ 09:57:41
URL: http://varjedagraknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0