Vänersborg!!

Japp. en tripp till vbg blev det i helgen.
Och hälsa på ny-familjen.
Snacka om att Lilly-bäbisen är söt.
Det har Jonny och Ewa gjort bra.
Har aldrig sett så små tår och fingrar.
Men jag vågade inte hålla i henne.
Bäbisar har en tendens att börja grina när jag håller i dom. =)

Vi har ätit lite tacos och kladdkaka och myst.

Slutade tidigare idag på jobbet. Tur man har en så snäll chef=)
Är ju skönt att komma iväg i tid när man ska åka en bit.
Vi stannade till på IKEA i Karlstad.
Skulle egentligen bara handla ett gäng handdukar till Jonny och Ewa, men det slutade med att vi handlade för strax över 700 kronor. Vi köpte en ny toasits, en servis (svart, lite billigare så vi slipper slå sönder min vita servis) och så lite smått och gott som det alltid blir.

Imorgon blir det nog lite fika. Eventuellt lite shopping.
Härligt! Var länge sedan jag shoppade.
Men det får inte bli allt för mycket.
Vill ju kunna shoppa lite i huvudstaden när jag och syster åker dit på måndag.
Det är ju dax för konsert då.
Yeah! Tiden går så fort. Springer fram.



Snart är det väl dax för semester också... =)


Nu är det lite videofilmer på Lilly och familjen som ska ses.
Det är rätt underhållande att kolla på filmer som Jonny filmat=)
Han är veeeerkligen teknisk ;) HAHA.

God night.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0